Houd wel rekening met mogelijke vertragingen door drukte bij de bezorgdiensten.

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De standaard levertijd voor de producten is 5 werkdagen. Dit komt omdat ik geen voorraad producten heb, alles word op bestelling gemaakt . Wandkleden en akoestische panelen hebben een levertijd van 10 werkdagen. Je ontvangt altijd een Track & Trace code als je pakket is verstuurd.

Hoe kan ik betalen?

Grafium bied de volgende betaalmogelijkheden aan;

  • Klarna achteraf betalen: Je betaald binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen.
  • iDEAL: Via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank.
  • Bancontact: Voor Belgische klanten
  • PayPal: Log in bij je paypal rekening en betaal direct.
  • Overschrijven: Je product word verstuurd als het geld is ontvangen.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij werken samen met PostNL, en DHL. Als het pakket door de brievenbus past ontvang je geen track & trace code.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja dat kan, zodra het pakket is verzonden krijg je via de mail een track & trace code. Past het pakketje door de brievenbus dan zal er geen track & trace code worden verzonden.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Stuur ons een mailtje waarin je het retour aankondigt, dan kunnen we jou van de juiste informatie voorzien.
Retouren worden binnen 14 werkdagen verwerkt. Zodra je retour is verwerkt, ontvang je hiervan een bevestiging via de mail. Vervolgens ontvang je het retourbedrag binnen 14 werkdagen teruggestort.
Artikelen dienen ongebruikt, compleet, in originele staat, in originele verpakking te worden geretourneerd.
Bij beschadiging of incomplete artikelen wordt waardevermindering in rekening gebracht.
Direct omruilen voor een ander artikel is alleen mogelijk na mailcontact.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, zodra je bestelling goed is gegaan krijg je een bevestiging via de e-mail van je bestelling. Deze kan ook in je spambox terecht komen. Mocht je geen bevestiging hebben gekregen dan kan je contact met mij opnemen.

Kan ik mijn bestelling omruilen?

Je kan je bestelling omruilen voor bijvoorbeeld een andere maat. Hiervoor moet je een mail sturen en aangeven dat je het artikel wil ruilen. Het geleverde artikel kan je dan op eigen kosten retour sturen. Bij juist ontvangst wordt het nieuwe artikel opgestuurd en ontvang je eventueel kosten retour.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor Nederland zijn standaard 6,95 euro. De kosten voor een brievenbuspakketje zijn 3,90 euro. Woon je in het buitenland neem dan contact op voor de mogelijkheden.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Dit mag je per e-mail sturen naar info@grafium.nl dan neem ik je klacht in behandeling en zal spoedig reageren.

×

Hallo

Neem contact met mij op via WhatsApp of via de mail. Info@grafium.nl

× Kan ik je helpen?