Meteen naar de inhoud

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Enkele producten hebben we op voorraad en worden tussen de 1 en 3 werkdagen geleverd. De overige producten worden op maat voor iedere klant gemaakt en hebben een levertijd van 3 tot 5 werkdagen. Wandkleden en akoestische panelen hebben een levertijd van 10 werkdagen. Je ontvangt altijd een Track & Trace code als je pakket is verstuurd.

Hoe kan ik betalen?

Grafium bied de volgende betaalmogelijkheden aan;

  • Klarna achteraf betalen: Je betaald binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen.
  • iDEAL: Via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank.
  • Bancontact: Voor Belgische klanten
  • PayPal: Log in bij je paypal rekening en betaal direct.
  • Overschrijven: Je product word verstuurd als het geld is ontvangen.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij werken samen met PostNL, en DHL. Als het pakket door de brievenbus past ontvang je geen track & trace code.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja dat kan, zodra het pakket is verzonden krijg je via de mail een track & trace code. Past het pakketje door de brievenbus dan zal er geen track & trace code worden verzonden.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (Grafium Raaigras 261 8935GC Leeuwarden, info@grafium.nl, Telefoon: + 316 29807790) via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben terug gekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
De directe kosten van de terugzending komen voor uw rekening..
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:
– volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
– producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiรซne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, zodra je bestelling goed is gegaan krijg je een bevestiging via de e-mail van je bestelling. Deze kan ook in je spambox terecht komen. Mocht je geen bevestiging hebben gekregen dan kan je contact met mij opnemen.

Kan ik mijn bestelling omruilen?

Je kan je bestelling omruilen voor bijvoorbeeld een andere maat. Hiervoor moet je een mail sturen en aangeven dat je het artikel wil ruilen. Het geleverde artikel kan je dan op eigen kosten retour sturen. Bij juist ontvangst wordt het nieuwe artikel opgestuurd en ontvang je eventueel kosten retour.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor Nederland zijn standaard 6,95 euro. De kosten voor een brievenbuspakketje zijn 3,90 euro. Woon je in het buitenland neem dan contact op voor de mogelijkheden.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Dit mag je per e-mail sturen naar info@grafium.nl dan neem ik je klacht in behandeling en zal spoedig reageren.

×